KURIKKA   JALASJÄRVI   JURVA

Kirkolliset ilmoitukset

Kurikan seurakunta julkaisee kirkolliset ilmoitukset alueittain Kurikka-lehdessä, JP-Kunnallissanomissa ja Jurvan Sanomissa. EU:n tietosuoja-asetuksen vuoksi emme julkaise enää kastettujen, kuulutettujen ja kuolleiden nimiä netissä. Perheuutiset löytyvät kuitenkin tavalliseen tapaan yhä paikallislehtien kirkollisista ilmoituksista.

NETIN KAUTTA: Linkit kaikkiin lähetyksiin ja videoihin löydät seurakunnan kotisivuilta tai voit mennä suoraan YouTubeen ja hakea Kurikan seurakunta -kanavan. HUOM! Et tarvitse kirjautumistunnuksia YouTubeen tai Facebookiin nähdäksesi lähetykset/videot.

Kurikan alueseurakunta

To 2.5.
Klo 12 Keräkerho,
Enckelinpuisto.

Pe 3.5.
Klo 19 Opetusilta,
Karelia-tupa. Heikki Koskela, järj. Kansanlähetys.

Klo 10 Messu,
Kurikan kirkko. Hietaniemi-Virtanen, Tamminen.
Klo 10 Jumalanpalvelus (striimataan), Jalasj.kirkko. Ylä-Viteli, Latva-Nikkola.

Ma 6.5.
Klo 13 Siionin kannel-seurat,
kahvio. Kevätkauden päätös. Sirpa Keski-Antila, järj. ELY.
Klo 18 Juonen diak.piiri kutsuu Kurikankylän diak.piirin, Tauno Rantamäki (Niinistöntie 20). Silvola.
Klo 19 Raamattupiiri, Karelia-tupa (Mäkitie 44). Jarmo Yli-Nisula, järj. Kansanlähetys.

Ti 7.5.
Klo 18 Salon diak.piiri,
Päivi ja Vesa Lehtonen (Meskaasentie 312). Skytte.
Klo 18 Korven diak.piiri, Virpi Kujala ja Ville Frusti (Ojalanmaantie 113). Silvola.

TULEVAA:
To 9.5. klo 11 Kirkkovaellus.
To 9.5. klo 14 Arja Koriseva ja Hannu Lehtonen -konsertti, kirkko. Elinsiirtokerho ry:n järjestämä konsertti. Liput ovelta 30 €/25€(eläk.) kts. lisää netistä.
Ti 14.5. klo 12 Olopäivä, Kahvio. Vieraana Pauli Nevala: Kelloista hevosiin. Ruokailu 10€/hlö, jonka vuoksi ilmoittautuminen 8.5. menn. 0406881507. Skytte

Koko seurakunnan miesten ja naisten ruskaretki Kilpisjärvelle 3.-7.9. Hinta aik. 452 €, lapset 294 € sis. linja-automatkat, majoituksen ja ruokailut Kilpisjärven biologisella asemalla. Päiväretket tunturimaastossa edellyttävät hyvää kuntoa. Ilm. 29.4. klo 15 alkaen nettisivujen kautta. Tamminen.

HAUDANHOITOASIAA: Seurakunta tekee uusia haudanhoitosopimuksia joko 1- tai 5-vuotisina. Jos haluat UUDEN haudanhoitosopimuksen, ota yhteyttä viimeistään 15.5. haudanhoitosopimukset.kurikka@evl.fi tai 0406881501 (Pohjola, ma-to klo 9-11 ja 12-14 ja pe klo 9-11). Päättyneiden sopimusten asiakkaille on postissa lähetetty tarjous uudesta kaudesta. Maksamalla tarjouslaskun eräpäivänä varmistat, että hoitosopimus astuu voimaan kesällä 2024. Lisää netissä.

Jalasjärven kappeliseurakunta

To 2.5.
Klo 18 Virsilauluilta,
Jalasj. kirkko. Lauletaan suosikkivirsiä kanttorin johdolla. Aikuistyön vastuuryhmäläiset kertovat tarinoita virsistä. Korts.

Klo 10 Sanajumalanpalvelus (striimataan),
Jalasj.kirkko. Ylä-Viteli, Latva-Nikkola.
Klo 18 Koskuen kirkkokuoron Kevätlaulajaiset, Koskuen kirkko. Mukana myös Parkanon kirkkokuoro. Kuoroja johtaa Samuli. Vapaa pääsy, kolehti kuorojen toiminnan tukemiseen. Lopuksi iltapala srk-kodilla.

Ti 7.5.
Klo 8 Haravointikökkä Jalasjärven ja Koskuen hautausmailla.
Kökkäväelle tarjolla keittolounas ja kahvit. Paksu, Huhtanen, Huhta.
Klo 18 Siionin kannel -seurat, Kahvio. Esa ja Malla Luomaranta, järj. SLEY.
Klo 19 Raamattupiiri, Kokoushuone.

Ke 8.5.
Klo 13.15 Juurileipää Raamatusta,
Kokoushuone. Ari Juupaluoma, järj. SLEY.

To 9.5. klo 10 Messu,
Koskuen kirkko. Virkkala, Korts.
To 9.5. klo 11 Kirkkovaellus. Kokoontuminen klo 11 Kurikan srk-keskus, alkuhartaus, bussikuljetus klo 11.30 vaelluksen lähtöpaikalle. Vaelletaan hiljakseen rukouksella ja sanaa pohtien - tauoille omat eväät ja juomat mukaan. Vaatetus sään mukaan. Vaellusreitti vie Saukkorantaan, jossa rukoushetki ja ruokailu kolmen tienoilla - Saukkorannasta vaelletaan Kurikan kirkkoon, jossa Helatorstainmessu klo 18. Vapaa pääsy. Mukana ohjaamassa ja huoltamassa Matti, Olli, Seppo ja Markku.

Jurvan kappeliseurakunta

Klo 18 Iltamessu,
Jurvan kirkko. Hietaniemi-Virtanen, Latva-Nikkola.
Klo 10 Jumalanpalvelus (striimataan), Jalasj.kirkko. Ylä-Viteli, Latva-Nikkola.

Ke 8.5.
Klo 13 Yhteinen diak.piiri,
Pappila. Kestin ja Närvijoen diak.piirit kutsuvat kaikki Jurvan diak. Silvola, Valtonen.

TULEVAA:
To 9.5. klo 11 Kirkkovaellus.